:)

:)

niedziela, 9 października 2016

Nowy rozdział już w nadchodzącym tygodniu

Większość spraw mam już ogarniętych. Przeprowadzka do innego miasta, sprawy na uczelni i ogólnie jej poznanie. Kilka rzeczy jeszcze zostało do zrobienia, ale najważniejsze mam już z głowy, więc mogę się skupić tutaj.
Znowu tego bloga czytałam XD to dziwne uczucie jak się czyta coś co się samemu napisało...
Plan zrobiony, rozdział zaczęty, word otworzony, więc w tym tygodniu na pewno będzie, a potem...pewnie raz na tydzień, ale w który dzień to nie wiem, różnie może być.
Do tego będzie mała niespodzianka ;) Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. Same dobre wieści ;D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy komek tutaj.. Przeczytałam całego bloga w 2 di *.* Nmg się doczekać dalszych części!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy opowiadanie będzie nadal kontynułowane?

    OdpowiedzUsuń