:)

:)

wtorek, 16 września 2014

Powitanie

Hejka ;) Jestem Magda i jak się można łatwo domyślić jestem wielką fanką Naruto. Chociaż naprawdę to mam strasznego bzika na punkcie Naruto i Hinatki <3 Mało jest blogów z tą parą która naprawdę przypadła mi do gustu ( nikogo nie obrażam ja jestem po prostu wybredna ) i dlatego postanowiłam sama spróbować. Choć nie założyłabym go bez 2 moich przyjaciółek: Zuzanki, która wciągneła mnie w ten świat ninja i Izy, która mnie namówiła do próby napisania czegoś. Należą im się moje podziękowania ;) Od razu zaznaczam, że jestem trochę leniwa i rozdziały będą się pojawiać nieregularnie i nie wiem w jak dużych odstępach czasu. Plus jeszcze ta nauka uff życia prawie nie posiadam przez to liceum. I to tyle. Zobaczymy czy komuś się to spodoba. Postaram się zacząć pisać w tym tygodniu, Izka przypilnuj mnie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz